Powrót

W dniach 18-19 listopada 2021 odbyła się długo wyczekiwana wycieczka dla uczniów klas 2a oraz 2c.

Wyjazd o godzinie 6.30 klas pod opieką Pań: Kubianki, Latały, Bućwińskiej oraz Kołodziej. Po przyjeździe na miejsce mieliśmy zorganizowaną przez panią przewodnik grę terenową na Rynku wrocławskim. gdzie świetnie się bawiliśmy poznając miasto.

Następnym punktem programu było zwiedzanie Panoramy Racławickiej, która pozwalała wczuć się w wydarzenia przedstawione na obrazie. Po panoramie wybraliśmy się na spacer wokół Hali Stulecia i zaraz po tym przeszliśmy do Galerii Neonów, a później na Ostrów Tumski i na tym zakończyliśmy pierwszy wspaniały dzień wycieczki.

Nadszedł kolejny dzień wycieczki, który również był pełen emocji i niezapomnianych wspomnień. O 7.30 zaczęliśmy dzień śniadaniem. Po śniadaniu pojechaliśmy do jakże pięknego i ogromnego zoo, z którego słynie Wrocław. Zobaczyliśmy tam wiele fantastycznych oraz ciekawych zwierząt. Kolejnym zaplanowanym miejscem do odwiedzenia było Sky Tower gdzie mogliśmy podziwiać cały Wrocław z góry. Niestety już ostatnim punktem naszej wycieczki był Hydropolis, z którego mogliśmy się dowiedzieć bardzo dużo na temat wody.

Zwiedziliśmy wiele fantastycznych miejsc we Wrocławiu i każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

Jakub Gorczyca 2a

Kliknij, aby zobaczyć post na facebooku